Shop Mobile More Submit  Join Login
:treeglomp: by LeoLeonardo :treeglomp: by LeoLeonardo
Brings a whole new meaning to "tree hugger", doesn't it? :giggle:

It's basically just a christmas tree doing a :glomp: on that poor guy. Don't ask me why. :lol:

Working on this was the worst pain in the arse I've ever experienced while making emotes. Each of the frames with the tree tipping over took an incredible amount of time and effort to complete, and if you think it looks simple, believe me, it's not. *explodes*

It's another entry for the Icon Interlude Contest --> [link]

Animation Frames: 58
Add a Comment:
 
:iconracotaco:
racotaco Featured By Owner Jan 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
can i make i plz group? id love to use this as a plz owo
its ok if not, you made it ^^
Reply
:iconracotaco:
racotaco Featured By Owner Jan 3, 2013  Hobbyist Digital Artist
please.
make a please acount or a plz group.
Reply
:iconseerssword:
SeersSword Featured By Owner Apr 19, 2012   General Artist
That happened to me one year at a Christmas tree lot with a blue spruce.... not fun. :facepalm:
Reply
:icondesertdustsariah:
DesertdustSariah Featured By Owner Dec 6, 2011
lol i think that almost happened to me too!:rofl:I tried to reach the tree and it almost fell on me :iconhurrhurrplz:
Reply
:iconringleaderrio-rio:
RingleaderRio-Rio Featured By Owner Aug 29, 2011  Student Artist
TIMBERRR!!!!!! O_O
Reply
:iconvexiwolf:
VexiWolf Featured By Owner Dec 31, 2010  Student Digital Artist
*busts out laughing*

IVE NEVER SEEN THAT BEFORE THATS SO AWSOME!!!!!
Reply
:iconssspensserka:
ssspensserka Featured By Owner Dec 14, 2010
Lovely (:
Reply
:iconin-the-picture:
In-the-picture Featured By Owner Sep 10, 2010  Hobbyist Photographer
:camera: I`ve featured this dev here [link] :wave:
Reply
:icontaylorwayero:
TaylorWayero Featured By Owner Aug 28, 2010  Student General Artist
Arghhh it's so cute and funny X3
Reply
:iconrumia-dono:
rumia-dono Featured By Owner Aug 27, 2010
if a tree in the forest falls and no one is around, does it make a- -tree glomps-
Reply
:iconxxfirefoxgirlxx:
xXFireFoxGirlXx Featured By Owner Aug 22, 2010  Student Digital Artist
Someone stole this: [link]
Reply
:icondeivichanmiki:
deivichanmiki Featured By Owner Aug 22, 2010
[link] <- same thing

>;I i believe he/she stole it

good work btw ^^ :icongreatjobplz:
Reply
:iconvex16:
Vex16 Featured By Owner Aug 2, 2010
LOL!:D
Nice tree.
Reply
:iconfuzzmeisterr:
FuzzMeisterr Featured By Owner May 31, 2010
EPIC!!! ya rule man... ;p
Reply
:iconleoleonardo:
LeoLeonardo Featured By Owner Jun 1, 2010
Thanks :)
Reply
:iconfuzzmeisterr:
FuzzMeisterr Featured By Owner Jun 1, 2010
Your welcome! its so aweesome! XD neva stop making icons.. ur the man!!
Reply
:iconpoetcrystaldawn:
poetcrystaldawn Featured By Owner Dec 20, 2009  Professional Photographer
Your piece was featured here: [link]

Thank you for sharing your art with the world! I wish you many blessings this Christmas. :tighthug:
Reply
:iconrorke:
Rorke Featured By Owner Dec 20, 2009  Professional General Artist
:iconhellothereplz:

You have been featured
:pointr: [link] - The News Article:iconheartbumplz:
:pointr: [link] -My Artists of the Week widget:iconheartbumplz:

and don't forget to fav the news article so that it gets popular and more people will be able to see your work.

Cheers,
Rorke
Reply
:icono3-zone:
O3-zone Featured By Owner Jul 28, 2009
lol, rly nice ^^
Reply
:iconweichzeichner:
Weichzeichner Featured By Owner May 19, 2009  Hobbyist Digital Artist
So hilarious! :D
Reply
:iconleoleonardo:
LeoLeonardo Featured By Owner May 20, 2009
Thanks :)
Reply
:iconankaa-phoenicis:
Ankaa-Phoenicis Featured By Owner May 1, 2009  Hobbyist Digital Artist
lol! It's like "OMG!! IMMA TREE AND I WILL GLOMP YAH!!!!" and he's like "NOESS!!! A F***IN TREE??!!!"
Reply
:icontime-travlur-kid:
time-travlur-kid Featured By Owner Mar 8, 2009  Hobbyist General Artist
Oh god.
That mustave hurt for the other guy xD
:+fav:
Reply
:iconleoleonardo:
LeoLeonardo Featured By Owner Mar 9, 2009
Haha, probably! :giggle:
Reply
:iconrachelmissy:
RachelMissy Featured By Owner Feb 17, 2009  Student General Artist
that's hilarious xD
it made my day too!
Reply
:iconx-mr-penguin-x:
X-Mr-Penguin-X Featured By Owner Feb 14, 2009
this made me rotflol and i don't do that alot ._. :lmao:
Reply
:iconrob389:
rob389 Featured By Owner Feb 8, 2009
:lol:
Great emote.
Reply
:iconmedaan-chilali:
Medaan-Chilali Featured By Owner Jan 1, 2009
This made me cackle. I had to fave!
Reply
:iconiloverotelle:
IloveRotelle Featured By Owner Dec 25, 2008  Hobbyist General Artist
Hahah! This made my day!
Reply
:iconleoleonardo:
LeoLeonardo Featured By Owner Dec 27, 2008
Glad to hear it :giggle:
Reply
:iconkirby:
kirby Featured By Owner Dec 22, 2008
lol I LOVE treeglomp
Reply
:iconkougaijilove4ever:
kougaijilove4ever Featured By Owner Dec 13, 2008
lol poor emote. XD
:lmaof:
Reply
:iconjhankei84:
jhankei84 Featured By Owner Dec 13, 2008  Hobbyist
only too epic.
Reply
:iconlaurengary:
laurengary Featured By Owner Nov 22, 2008
This would make such a cute plz account !!!! :fingerscrossed:
Reply
:iconbaz135:
Baz135 Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist Photographer
The emote would have to be squished for that and it would just look weird, so I don't think we can expect that too happen :P
Reply
:iconlaurengary:
laurengary Featured By Owner Dec 14, 2008
Oh yeah... :ohmygod: D'oh !!! I didn't even think about that.
Reply
:iconbaz135:
Baz135 Featured By Owner Dec 14, 2008  Hobbyist Photographer
S'okay, we all screw up sometimes :slow:
Reply
:iconkrissi001:
Krissi001 Featured By Owner Nov 20, 2008
[link] he used your tree :ohnoes:
Reply
:iconleoleonardo:
LeoLeonardo Featured By Owner Nov 22, 2008
Hm, I see. :hmm: Thanks for pointing it out to me.
Reply
:iconlarina-leilah:
Larina-Leilah Featured By Owner Nov 4, 2008
So cute! 8D
Reply
:iconthe-death-sordsman:
The-Death-SordsMan Featured By Owner Aug 22, 2008  Hobbyist General Artist
thats happened to me for 3 years in arow on X-mas ! This year I opened my gifts a LONG way away.
Reply
:iconthelegodude:
theLEGOdude Featured By Owner Aug 21, 2008
thats happend to me(you dont want to know what happened)
Reply
:iconjosh-675:
josh-675 Featured By Owner Aug 13, 2008
that's the best glomp i've seen! :lmao:
Reply
:iconfoxcaty:
foxcaty Featured By Owner Jun 9, 2008
:treeglomp:
Reply
:iconin-the-picture:
In-the-picture Featured By Owner May 16, 2008  Hobbyist Photographer
Featured here [link] - great :clap:
Reply
:iconblooillusion:
blooIllusion Featured By Owner May 12, 2008
It's excellent, I think :D
Reply
:iconhorizontalhannah:
HorizontalHannah Featured By Owner May 6, 2008
thats funny! that happend to me one year! ouch.....
Reply
:icondaphyre:
daPhyre Featured By Owner Mar 23, 2008  Hobbyist Writer
Oh my! ._.'

heheheh! Really nice XD... Great Job! ;)
Reply
:iconleoleonardo:
LeoLeonardo Featured By Owner Mar 25, 2008
Thank you! :)
Reply
:iconoddly-addicted:
oddly-addicted Featured By Owner Mar 22, 2008
:rofl: :lmao: :+fav:
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

emotioncans by PopularDrawerPucca




Details

Submitted on
November 13, 2006
Image Size
26.5 KB
Resolution
75×45
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,465
Favourites
554 (who?)
Comments
129
Downloads
23
×